Pages

Friday 9 May 2014

Special 8 Month.

Hello. Salam kasih-sayang. ^___^
 
Saya ni tak biasa sebenarnya nak berjiwang-jiwang.
Lagi-lagi kat blog sebab sometimes saya fikir personal life tak sesuai tempek kat blog. Hehe.
Tapi, kadang-kadang tu ada rasa nak juga tulis sebab nanti-nanti boleh jadi tatapan diri sendiri. Sebab rasanya takda yang baca blog saya ni. Oh,tedah na juak kan. haha.
 
Actually today is 8 month dah relationship between me and my bf. Saya sebenarnya ingat jugak la this date tapi tak ambil berat sangat mungkin bagi saya macam hari-hari biasa jak. Special dia sikit ja lah dari hari-hari biasa tu. Dan actually I thought my bf feel the same. Hehe.
 
So, malam tadi saya tidur awal. Then terbangun jam 5 pagi macam tu saya ada baca msg dari my bf wish me Happy 8 month dalam jam 12 lebih dia send. So baru saya sedar dia ambil berat tu kat that date. Aigoo. Tapi saya terus tidur balik then jam 7 lebih bangun baru saya reply.
 
Lepas tu petang tadi jam 5 macam tu, dia call ajak keluar kejap. Saya dah la belum mandi baru lepas balik dari attend pembentangan case. Tapi dia selamba cakap tak yah mandi, sebab saya memang sentiasa wangi. Haha. Alasan sebab dia taknak tunggu saya lama siap lah tu.
 
So, saya dengan confident la pegi keluar dengan dia ni. First, saya teman dia beli kasut sukan. Esok dia ada pertandingan bola padang. :-)
 
Then, dia ajak pegi makan. Actually saya tak nak makan sebab satu hari ni memang banyak sudah saya makan. Tapi bab-bab paksa makan ni dia memang pro. So, kami makan ABC ja kat Summer Mall Food Court. ABC kat situ sedap. Tak manis and cukup-cukup ja. Maksudnya tak sikit or tak terlalu banyak. Just nice. So, takdala membazir atau rasa tak puas hati kan.
 
Habis makan, my bf nak juga belikan kek Secret Recipe. Saya cakap tak payah pun still dia belikan juga. Btw, dia ni memang degil sikit. Sepadan la kami.Hehe.
 
Then, saya minta temankan nak beli barang kat Guardian. Beli moisturizer, wet tissue and mask.
 
Lepas tu balik. Sebelum balik tu dia singgah lagi dia KFC. Ajak makan juga. Masa tu saya ikut jak la. Kesian, mungkin dia masih lapar lagi atau mungkin dia masih nak spend time dengan saya. Kan special day kan.
 
Habis makan baru kami balik. Sepatutnya kami makan sama-sama tu kek. Tapi dia kena balik cepat. :-(
 
Lepas tu sampai bilik, saya plan dari hari tu nak dedicated lagu ALL OF ME by John Legend kat dia. Sekali cakap kat dia, rupanya dia pun plan benda sama. Dah 3 hari dia praktis main gitar sebab nak nyanyi untuk saya. Maksudnya, dia rakam dia nyanyi then bagi kat saya. Wahh, saya betul-betul tak sangka kami actually plan benda yang sama. Walau pun dia tak sempat nak bagi hari ni, but for me its okay. At least dia dah buat I happy.
 
So lastly, thanks so much syg for today. Hopefully our relationship berkekalan hingga hujung nyawa. Cewahh.
 
 
 
 


No comments: