Pages

Sunday 17 February 2013

Happy wedding day Esslin & Alen

Salam berkasih sayang semuanya.

Hari ini sepatutnya merupakan hari pertama kuliah semester kedua tapi perasaan malas menghantui ( seram dari jumpa pocong tengah basuh baju! ) jadi tukar jadual and my monday adalah hari dimana saya FREEEEEE !

Chinese New Year lepas my trully-best-friend-for-ever-ever got married ! Yeaaaaaaaaay !!. But,yang sedihnya tak dapat datang sebab sibuk nak bercuti kat kampung. Im so so sorry my dear.

You look really great. BAJIK. 


 Taja pan aku nadai ulih datai maya ari bahagia nuan,ari nuan nyadi Raja Sehari ( dua,tiga ari pun tau. hehehe )ngau ati ti cukup ikhlas aku bersampi minta Tuhan merekat ikatan seduai. Arap tancang tali pengerindu seduai mekang baka ari mula seduai ngelala pangan diri suba, Lin. Aku sayau ke nuan. Nadai utai ulih ngubah persahabatan tua. Aku nda datai aku rasa bersalah amai amai. Kepenudi, nuan udah bisi urang ngau nuan berkongsi pengidup. Nama-nama utai nuan anang melakang ke ia. Bisi sama dibagi,nadai sama digiga auk. Happy married for both of u. 
Alen,take care of my bestfriend. Aku cukup gaga ati ia udah milih nuan. Aku pecaya ke nuan ulih ngiring Lin. -Rainny



No comments: