Pages

Saturday 16 February 2013

Bilik.

Salam kasih sayang semuanya.

Long-long-long time dah tidak update blog disebabkan teruja giler bila tengah cuti. Itu nak buat, ini nak buat. Blog bukan setakat disisihkan tapi memang dah lupa dah ar. (Terbukti bila nak log in terkial-kial lupa password. )

Walaupun mata memang tunggu nak melekat antara satu sama lain disebabkan keletihan melampau-lampau kerana hari ini mendaftar masuk kolej dan barang memang banyak kena angkut. (Kang malam nanti aku bermimpi kena hempap dengan kotak-kotak aku. haish. ) Tetapi ku kumpulkan segala kudrat yang ada bagi menyempurnakan matlamat saya malam ini iaitu bercerita pasai kem yang baru lepas ditempuhi. tak leh blah langsung ayat bunga bunga.

Aku bila pergi mana-mana perkara paling penting ( penting daripada Fizo Omar ) ialah tempat dimana aku kena tinggal.

Jeng jeng jeng


katil okla. macam katil kat kolej jugak.

nak tapau bagi tukar meja yang kat bilik sekarang.

ok. yang membuatkan jatuh cinta dengan bilik ini ialah Air-cond ! nak tapau jugakkkkk.

Dan inilah yang berlaku bila tidur malam. I love my roomate. Ely- phant !

Yeaaaayy. Sangat berpuas hati dengan bilik ini. 4 of 5 star bebeh.


Nextime cerita sal aktiviti kem ini. Chalobete.

No comments: