Pages

Tuesday 19 February 2013

Benda sedap dipandang dan sedap dimakan.

Salam berkasih sayang semuanya. ^.^

Pernah tak korang merasa menyesal atas kehidupan yang korang lalui sekarang? atas pilihan yang korang lakukan sekarang? Kenapa dulu nak juga further study padahal kalo aku kerja boleh dpt kerja gaji tinggi duit kepuk2 tak cukup satu wallet bukannya berabih duit cenggini. CONTOH. pernah tak?

Hidup bukan satu permainan. boleh pause, boleh retry, boleh on/off sesuka hati,limpa,jantung kita. Hidup satu benda yang serius. tak boleh jual beli. tak boleh ulang-ulang. Kalo goal,goal laa. Disebabkan usia kini semakin tidak muda ( nak elak cakap tua lettew ), tahap kematangan pun semakin meningkat jadi sekarang saya sendiri akui saya lebih kerap mengingati KEMATIAN. Mengingati kematian menyebabkan kita lebih menghargai erti Kehidupan.

- Pesanan ini dibawa khas oleh Rainny B. -

Okey,mukadimah awal awal tidak ada kena mengena dengan entry ini ya. Just nak share sesuatu dengan korang. Bah, sharing is caring rite?

Katak tu saya beli kat Sarikei masa cuti haritu. Ini merupakan pengaruh game Cut The Rope. Alahai. asal rasa katak tu comel eh? tapi, ini bukan nak cite sal katak. Nak cite sal gula-gula tu. Gula-gula tu kawan saya dari Negeri Sembilan yang bagi. Sedap giler-giler. Rasa nak lagi tapi malu lak nak minta. haha. 

Philipphine Brand ye uolls. Sodapp. Tapi tak tau kawan saya tu beli kat Philipphine atau kat negeri dia ada jual.  Percayalaa, memang sedap.

Diari/ 2013 planner. Dah lama beli. tahun lepas lagi. Benda ini untuk menjadikan hidup lebih terurus lagi. Mudah-mudahan. 

Benda first kena buat. haha.

That's all. Jadikan hidup lebih bermakna. God bless all of us always. amen.
Chalobete.

No comments: